Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2012 16:10 - Мои мисли
Автор: rainman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2232 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Сутринта един от циганите, с които работя ме заговори. Отчая ме неговата баналност и простота. Искал да ми води ‘путка’, понеже живея сам. Завършил е само 6-ти клас, трудно говори български, бърка родове, времена. Всъщност желанията на всички цигани са съвсем прости – да се нахранят, напият и да изклатят жена си. Женят децата си малки, невръстни раждат момичета... отчайващо положение.

   Вчера след обяд, един от циганите, ми предложи на майтап, да съм вземел Албена (циганка, колежка). ‘По-скоро бих се обесил’ – отвърнах аз. Всъщност, ако изпия един литър ракия, тя няма да стане по-красива... а по-малко грозна. Петнайсет годишната и дъщеря ще ражда... гади ми се.

 Днеска метох сам... понеже другите трима не смогвали, и заради това им пратиха колегата (българин). Уморих се, имаше много работа!

Не стига че взимат с 100лв повече от мен, ми и се скатават. Количеството работа, която вършим не е едно и също... разликата е, че са на 8 часа, а аз на 6.

  Днес видях по едно време три български момичета с мангал. Пригади ми се, вътрешностите ми се обърнаха. Замислих се до колко можеш да пропаднеш от наркотици... но чак пък с циганин?! Кога почнаха да чукат нашите жени тези подчовеци? Дали, ако имахме свой Аркан, положението щеше да е другояче?

   Докато си работих, група от ученици – две момичета и едно момче- ми се присмяха. Идваше ми да им извадя гръкляните... не го направих.

         Дали България не е една пумия, една септична яма, клоака? Дали не е по-добре всички да я напуснем?




Гласувай:
4



1. injir - И на мен ми се догади. Накъде ни во...
13.10.2012 23:23
И на мен ми се догади. Накъде ни водиш, Господи?...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rainman
Категория: Новини
Прочетен: 454326
Постинги: 223
Коментари: 170
Гласове: 574
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол