Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2012 19:32 - Странни отношения
Автор: rainman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1383 Коментари: 2 Гласове:
0



 Преди няколко дни, докато си четях книга, се замислих за изминалите няколко години, и за отношенията си с баща ми. По-късно мога да го доразвия като книга, включвайки и тези с майка ми, и детството. 



През последнире година и половина- две от живота на баща ми доста се отчуждихме. Не мога да кажа със сигурност защо се получи така. Може би, заради темите, които обсъждахме, свързани с майка, с него, колко гаден е бил живота му след като се оженили, как нищо хубаво не е видял в ‘тази къща’.... освен мен... говореше и за сексуалния им живот, което ме отвръщаваше, меко казано. Вярно че е хубаво един родител да може да говори свободно със сина си, но всичко си има граници. Някои неща не бива да бъдат споделяни с нас, както ние не споделяме всичко с тях. Всички вечери на пиянски купони, изпълнени с простотии и глупости, кряскания и пиене на бира по градинки, пушенето на трева и шмъркането на амфетамин (единични случаи). Моят бунтарски период...
  С който не се гордея, но и не се срамувам. Просто трябваше да го изживея. Ходех с бръсната глава, блъсках във фитнеса, пушех  цигари, пиех уиски, бира, ракия. Съчетавах полезно, приятно и вредно в едно.  Не се съобразявах с никой, понякога се държаш грубо, невъзпитано, направо просташки. През периода си във Варна прибавих нов аксесоар към стила си- нож. Салва Богу, че не наръгах някой през многото си запои. Но алкохолът не беше пречината за провала ми в университета, а по-скоро следствието. Следствие от алкохолизма на баща ми.  За последният извод достигнах през последните месеци. При визитите ми у дома, докато следвах, татко ми беше споменавал, че е зле с кръвното, че падал и се свестявал на земята. А всъщност е пиел. От това си и отиде де. Алкохол на празен стомах плюс лекарства за рак останали от майка ми.  Грешките на родителите рефлектират и върху децата.

  Всъщност след смъртта на майка ми, с татко се спогаждахме добре седем-осем месеца. Ходих по интервюта за работа, но все ме отпращаха с претекста ‘Трябва да учиш’. Аз съм икономист-мениджър по професия. А как да учиш като не ти се дава шанс да изкараш пари за следването?  В работата на баща ми спряха да им плащат, не им даваха пари с месеци, по-късно ги пуснаха и в неплатен отпуск. Безпаричието и трупането на дългове го съсипаха психически, започна да пие, започна и да вини мен за вскичко, че нямам работа, че съм мързелив. Че комшиите му подмятали, че ме хвалел че съм бил умен, а не мога да си намеря работа, че съм претенциозен... та, може би и  заради това от части се отчуждих от него. Гледах по-малко да приказвам с него, през времето, в което не бях в стаята си, бях с приятели, а той вкъщи сам. Нещата са много сложни и едва ли мога да ги опиша писмено. Може би не и обективно, след като другата гледна точка вече я няма. 




Гласувай:
0



1. анонимен - aaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuu
30.09.2012 19:45
zamirisa na chifut. da zeme6 da mahne6 taia masonska izgazica 4e mi se povra6ta kato ia gledam.
цитирай
2. rainman - ,
30.09.2012 19:52
Чист българин съм си, Анонимнико! Като нямаш какво да кажеш, по-добре мълчи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rainman
Категория: Новини
Прочетен: 454773
Постинги: 223
Коментари: 170
Гласове: 574
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол